- uz redovnu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture naši učenici veliki dio dana provode u ograđenom školskom vrtu
- ne koristimo školsko zvono za obilježavanje početka i kraja školskog sata
- nastavni dan započinjemo jutarnjim razgibavanjem, krugom pozdrava, vježbama tišine, pjevanjem i igrama ritma
- prije početka rada učenike motiviramo različitim taktilnim, vizualnim i auditivnim materijalima
- u radu koristimo Montessori materijale (perle, drveni prutovi, tabla za množenje, žetoni za parne i neparne brojeve, pomična abeceda) koji pomažu u usvajanju apstraktnih pojmova
- za učenje matematike učenici koriste abakus
- učenje uvijek kreće od konkretnog prema apstraktnom; učenje slova – opipavanje predmeta kako bi se uočio glas kojim počinje; pisanje glasa u kukuruznoj krupici, opipavanje modela slova i na kraju pisanje u pisanku
- mala razredna odjeljenja koja omogućuju individualni pristup svakom učeniku
- suradnja sa stručnim timom (logoped, edukator-rehabilitator)
- suradnja s roditeljima
- radionice Sretna priča za razvijanje socijalnih i emocionalnih vještina učenika (koncentracije, nošenja sa stresom inegativnim mislima ) organizirane su dva puta mjesečno
- njemačka jezik kao dodatni jezik od 1. razreda
- PROJEKTNI DAN – u nastavu su uključeni pokusi
- svakodnevno kod učenika razvijamo vještine nužne za praktični život (metenje poda, pranje suđa, brisanje stolova, priprema jela za užinu)
- ˝ČETVRTAK U PRIRODI˝ – odlazak u obližnju šumu i šetnju kraj lokalnog potoka uz šetnicu
- ˝ČAJANKA PETKOM˝ – dan za kombinaciju priče i likovne kulture uz šalicu zdravog i okrepljujućeg čaja
- provodimo IB PYP obrazovanje
- Postali smo kandidat za Međunarodnu IB školu
Naša škola postala je kandidat za međunarodni program Primary Year Program of the International Baccalaureate (IB).
“Privatna Osnovna Škola Linea is a candidate school* for the PYP. This school is pursuing authorization as an IB World School. IB World Schools share a common philosophy- a commitment to high-quality, challenging, international education- that we believe is important for our students.”
*Only schools authorized by the IB Organization can offer any of its four academic programmes: the Primary Years Programme (PYP), the Middle Years Programme (MYP), the Diploma Programme, or the Career-related Programme (CP). Candidate status gives no guarantee that authorization will be granted. For further information about the IB and its programmes, visit www.ibo.or
Za više informacija o IB programima posjetite https://www.ibo.org/, pročitajte priloženi dokument ili pogledajte video.