Nastava
Znanstveno je dokazano da djeca više nauče kroz igru nego u frontalnom radu. Stoga smo nastavi, između ostalog, pristupili kroz igru.
Kod nas su stolovi posloženi u krug, a imamo na raspolaganju i dnevni boravak gdje učimo na podu, kroz igru, iz knjiga i pomoću različitih uređaja. Važan dio našeg prostora je i školski vrt, koji je svojevrsni produžetak učionice i u kojem svakodnevno boravimo.
Prolazimo nacionalni kurikulum drugačijim pristupom i radom. Naša učiteljica ima interdisciplinaran pristup radu, što znači da obrađuje jednu temu kroz sve predmete. Primjerice, temu Gladne gusjenice, obrađuje na nastavi prirode i društva (dani u tjednu); matematike (uspoređivanje brojeva); hrvatskog jezika (interpretacija priče); glazbene kulture (pjesma Kruška, jabuka, šljiva), engleskog jezika (Hungry caterpillar), a u sve uključuje načela Montessori pedagogije (učenici odabiru redoslijed aktivnosti, slobodno se kreću učionicom, surađuju i odabiru materijale za rad).
Zdrav život i tjelovježba su nam iznimno bitni, stoga učenici svakodnevno vježbaju jer provedena istraživanja pokazuju kako redovito vježbanje poboljšava učenje i pamćenje.
Posebnu pozornost pridali smo zdravoj prehrani te je jelovnik izrađen u suradnji s nutricionistima, a obiluje zdravim namirnicama poput voća, povrća, mahunarki te je hranjiv i nutritivno izbalansiran.
Svakodnevno se trudimo učenicima prenijeti zdrave životne navike poput tjelovježbe i zdrave prehrane. Rezultati mnogih istraživanja pokazuju pozitivan utjecaj zdravoga načina života na uspješno učenje i dobro pamćenje te nastojimo odgajati naše učenike s tom sviješću. Posebnu pozornost pridali smo zdravoj prehrani i imamo jelovnik koji je osmišljen u suradnji s nutricionistima. Jelovnik obiluje zdravim i hranjivim namirnicama i nutritivno je izbalansiran.
Učenici imaju i socio-emocionalnu podršku našega stručnog tima, a kako je riječ o malim razrednim odjeljenjima, stručnjaci se svakodnevno mogu individualno posvetiti učenicima. Pomažu učenicima da spoznaju svoje jake strane, poboljšavaju i promiču pozitivno funkcioniranje djece u grupi, odnosno razrednom odjeljenju i kreiraju stabilno, sigurno i poticajno okruženje potrebno za zdrav i skladan razvoj djece.
Uz sve to, povremeno se provodi program pomoći u učenju. Cilj je programa ostvarivanje boljih rezultata u školi, stvaranje radnih navika i jačanje samopouzdanja kod djece. Osim konkretne poduke određenoga školskog gradiva, djecu želimo osposobiti za samostalan rad i naučiti ih kako prepoznati i koristiti vlastite potencijale.